Minden nap paradicsomlevet ittak. Nyolc hét elteltével kivizsgálták őket, ez lett az eredménye:
Sajnálatos módon, a legtöbb kutatásból az derült ki, hogy elég kevesen ismerik a paradicsomlé jótékony hatásait az emberi szervezetre, és aki fogyasztja is, az is csak általában a reggeli mellé, mint egyfajta kiegészítő fogás. Ebben a cikkben a paradicsomlének eláruljuk a hasznos hatásait, illetve hogy miért is jó az egészségünknek.
Ezért hasznos a paradicsomlé
A paradicsomlé tele van különféle ásványi anyagokkal, antioxidánsokkal, amikből szinte sose lehet elég egy fejlődő test számára. A Nutrion Journal készített egy tanulmányt erről, hogy a megkérdezett nőknek mintegy 85 százaléka azt vallotta, hogy mióta megiszik naponta 280-300 ml paradicsomlevet, úgy csökkent a súlyuk, mintha minden nap minimum futottak volna, valamint a hangulatuk, és az emésztésük is kiemelkedő eredményeket produkált utána.